دانستنی های ارده

خرید عمده ارده سنتی و صنعتی

خرید عمده ارده - آراز ارده

آشنایی با انواع ارده

ارده مانند خیلی از محصولات در انواع مختلفی وجود دارد تا با مزاج همه افراد سازگار باشد. به دلیل نوع کنجدی که در آن به کار رفته است از نظر طعم، رنگ و ارزش غذایی با هم متفاوت است. در ادامه به انواع ارده موجود در بازار می‌پردازیم.ارده ها در واقع همان کنجد های له شده و کوبیده ای هستند که خاصیت غذایی بالایی دارند و گزینه بسیار مطلوبی برای تولید حلوا هستند از کنجد پوست کنده شده به همراه روغن خودشان که رنگی کرم رنگ دارد ؛تولید می شود و علیرغم سایر محصولات غذایی که در آنها از مواد افزودنی استفاده می شود. در آن هیچ گونه مواد افزودنی به کار نمی رود و تنها با همان کیفیت و مرغوبیتی که تولید می شود استفاده می‌شود و به دست مصرف کننده می رسد.

خرید عمده ارده

خرید عمده ارده (Bulk purchase of flour) و خرید ارده بصورت یکجا، بسیار به صرفه تر و ارزان تر از خرید آن به شیوه های دیگر است. خرید ارده به این روش تنها با صرف چند دقیقه زمان و به سرعت امکان پذیر است. ما با فروش آنلاین محصولات آراز به راحتی شما مشتریان عزیز می اندیشیم. فروش عمده ارده توسط ما، به ویژه برای آن هایی که صاحب مغازه هستند بسیار به صرفه می باشد. این محصول پرفروش باید فقط از سایت های معتبر خریداری شود.خرید عمده ارده توسط بسیاری از سایت ها کلاهبرداری است یا حتی ممکن است بعد از خرید عمده ارده از این سایت ها، مشاهده کنید که ارده شما کیفیت لازم را ندارد و رنگ و بویی غیر طبیعی به مشام می رسد. اما با خرید از سایت ما متوجه کیفیت و طعم بی نظیر و خالص ارده های ما می شوید.

 

خرید عمده ارده (Bulk purchase of flour)

سفارش خرید عمده ارده (Bulk purchase of flour) :09136604542

فروش عمده ارده اردکان

فروش عمده ارده اردکان (Bulk purchase of ardakan flour) و خرید عمده ارده با قیمتی مناسب بسیار اقتصادی می باشد. ارده ها از کنجد درست می شوند. اما ممکن است بعضی از فروشندگان ارده هایی غیراصل که به صورت خالص از کنجد مرغوب درست نشده اند را به جای ارده اصل به فروش برسانند. پس باید در خرید خود دقت داشته باشید. خرید ارده از تیم ما، با فروش آنلاین امکان پذیر است که بسیار پرسرعت و به راحتی انجام می گیرد. ما با فروش عمده ارده، قیمت مناسبی را به ویژه برای صاحبان کسب و کار ارائه کرده ایم.

علاوه بر آن شما می توانید با اطمینان زیاد، محصولات آراز را خریداری نمایید. زیرا این محصولات به صورت طبیعی درست شده و کاملا بهداشتی می باشند. ارده هایی که طبیعی هستند را می توانید از طریق رنگ، بو و مزه ی آن ها تشخیص بدهید. فروش عمده ارده توسط ما، به ویژه برای مغازه داران بسیار با صرفه است. پس برای خرید با ما در ارتباط باشید.

 

ارده سنتی:

ارده سنتی در دو شهر، بوشهر و یزد به صورت گسترده تولید می‌شود. هر کدام از این استان‌ها ارده مختص به خود را دارند. که به ارده سنتی بوشهر و ارده سنتی یزد تقسیم می‌شود.

ارده سنتی بوشهر: این نوع ارده از کنجد بو داده تهیه می شود. پس از مرحله پوست‌گیری، کنجد درون تنور تفت داده می شود و سپس فرایند درست شدن ارده طی می‌شود. امروزه در ارده سنتی بوشهر از کنجد ایرانی استفاده می‌شود. به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به سایر ارده‌ها دارد.ارده بوشهر دارای رنگ طلایی و عطر بی‌نظیری است که باعث شهرت آن شده است.

ارده سنتی یزد: این ارده از کنجد سفید کشورهای مانند پاکستان و لیبی تهیه می‌شود که کنجد سفید را بدون تفت دادن و به صورت خام داخل سنگ آسیاب می‌ریزند تا ارده آماده شود. ارده سنتی یزد، رنگ سفید مایل به کرم دارد.

ارده دوآتیشه:

 همان ارده است که در اکثر شهرهای ایران تولید می شود ولی در شهرهای جنوبی با کنجد ایرانی و در سایر شهرها با کنجد کشورهای پاکستانی و لیبی درست می شود. تفاوت این کنجد با کنجد سنتی در این است که کنجد آن دوبارتفت داده می‌‌شود و طعم نسبتا تلخی دارد.قیمت آن اندکی از ارده های سنتی گرانتر است.

ارده سیاه:

این ارده در سراسر کشور تولید و بخشی از آن صادرمی‌شود. ارده سیاه با مقدار زیادی سبوس درست می شود. رنگ آن تیره و مایل به سیاه است. امروزه برای درمان گوارش و بیماری‌های رماتیسمی مفید است.

ارده طعم‌ دار:

  ارده طعم دار یکی از جدیدترین محصولاتی است که در طعم‌هاس پرتقالی، شکلاتی، موزی و توت فرنگی وارد بازار شده است. اگر به طعم ارده سنتی علاقه ندارید می‌توانید یکی از این طعم‌ها را متحان کنید که ارده شکلاتی در راس پرفروشترین ارده طعم دار قرار دارد.

 

خرید عمده ارده (Bulk purchase of flour)

قیمت خرید عمده ارده (Bulk purchase of flour) :09136604542

مزیت رقابتی ارده های آراز با دیگر شرکت ها

ارده مرغوب و با کیفیت آراز، تفاوت بسیاری با سایر شرکتها و برندهای دیگر دارد. زیرا از بهترین نوع کنجد سفید ایرانی تهیه می‌شود . عطر و مزه ی خاص و فوق العاده ای دارد. در ضمن به دلیل کیفیت ویژه و ممتاز ارده ، قابلیت صادرات را نیزدارد. افتخار داریم با عرضه ی بهترین،تازه ترین و عالیترین ارده همراهتان باشیم.

مقایسه ی کیفیت ارده ها

ارده‌ها در کیفیت‌های متفاوتی وجود دارند که بسته به نوع کنجد در نوع، طعم و رنگ مختلف در بازار موجودند. برای شناخت ارده عالی باید مهارت کافی در این زمینه داشته باشید و به نکات زیر توجه کنید.

  • نوع کنجد: کنجد به دودسته ایرانی و خارجی تقسیم می‌شود. که نوع مرغوب آن کنجد سفید ایرانی است. اما در بعضی از ارده‌ها به خاطر قیمت بالای کنجد ایرانی از کنجد خارجی استفاده می‌کنند. این امر باعت پایین امدن کیفیت ارده می‌شود.
  • عطر و بو: عطر ارده یکی از مهمترین ویژگی‌های آن است. اگر ارده باکیفیت باشد. ارده آن بوی کنجد خالص می‌دهد.
  • رنگ ارده: رنگ ارده خالص کرم و قهوه ای روشن است در صورتی که تیره‌تر باشد از کیفیت پایینی برخوردار است.
  • غلظت ارده: ارده را با قاشق به خوبی هم بزنید اگر قوام مناسبی داشت یعنی ارده باکیفتی است.
  • طعم ارده: ارده باکیفیت دارای طعم گس و ناب است و نباید طعم تلخی دهد که نشان کهنگی آن است.
  • تاریخ تولید: در هنگام خرید ارده به تاریخ تولید آن دقت کنید. ارده با کیفیت بدون افزودن مواد نگهدارنده بین 7 تا 10 ماه قابل استفاده است. تاریخ تولید و انقضای ارده می تواند جزو نشانه های خراب شدن ارده محسوب شود.
  • ارده باکیفیت در بسته بندی پلاستیکی قرار دارد و بهداشت در آن رعایت شده است.

خرید عمده ارده ارگانیک دو آتیشه

 ارده دو آتیشه درجه یک، ارگانیک و بدون هرگونه افزودنی تهیه می‌شود. ارده دو آتیشه ارگانیک این محصول از کنجد تفت داده شده درجه یک ایرانی درست شده است. در شرکت آراز از مرحله کاشت کنجد تا فرایند ارده گیری را خود و تیم فنی پشتیبانی و اجرا می کند. تا این محصول ارزشمند با بهترین قیمت به دست شما برسد.

ویژگی های ارده دو آتیشه مرغوب

یکی از معروف ترین انواع ارده در ایران ارده دو آتیشه است که امروزه از طرفداران بسیاری برخوردار است. .کنجد ارده دو آتیشه  را دوبار در کوره تفت می‌دهند که از نظر رنگ با ارده معمولی تفاوت دارد و رنگ آن طلایی مایل به قهوه ای تیره است. طعم ارده دوآتیشه مرغوب کمی تلخ است. به خاطر همین موضوع خاص است. در حال حاضر حجم قابل توجهی از ارده دو آتیشه در اردکان  تولید می گردد.

خرید عمده ارده کنجد مرغوب

امروزه خرید ارده کنجد ممتاز به صورت فله و بسته بندی از مراکز مختلف کشور امکان پذیر است. اما سوال این است که چند درصد از این فروشگاه‌ها معتبر هستند. علاوه بر آن امکان خرید ارده کنجد به صورت اینترنتی وجود داشته و نیازی به جستجو برای پیدا کردن مراکز خرید نیست. ما با معرفی محصولات با کیفیت و مرغوب شما را دعوت به خرید ازمجموعه فروشگاه معتبر آراز می کنیم.

ویژگی های تشخیص ارده کنجد مرغوب

ارده کنجد مرغوب طعم گس و لذیذی دارد که مورد تایید عموم قرار گرفته است. یکی دیگر از راه‌های تشخیص ارده درجه یک رنگ آن است که  کرم یا قهوه‌ای روشن است. ارده کنجد مرغوب دارای غلظت است اگر رقیق و آبکی باشد ارده مرغوبی نیست. با توجه به این چند نکته می‌توانید ارده خود را از فروشگاه معتبر آراز تهیه کنید.

مزایای استفاده از ارده کنجد چیست ؟

ارده کنجد از دانه های پوست کنده، آسیاب شده و تفت داده شده کنجد تهیه می شود. ماده غذایی است که به عنوان یک میان وعده مقوی، برای همه افراد مناسب است. در ادامه مزایای استفاده از ارده کنجد را شرح می‌دهیم.

  • انرژی‌زا
  • ملین و مسهل
  • کاهش فشارخون
  • درمان کم خونی
  • کمک به سلامت استخوان و دندان‌ها
  • مناسب برا بدنسازی
  • پیشگیری از سرطان
  • کمک به لاغری و کاهش وزن
  • تقویت قوای حافظه
  • خاصیت ضد التهاب

آشنایی با شیوه های نگهداری از انواع ارده

ارده طبیعی فاقد از هر گونه مواد نگهدارنده است. حداکثر میزان نگهداری آن بین 7 تا 10 ماه در سال است. اما ارده‌های صنعتی به خاطر داشتن مواد نگهدارنده، تاریخ تولید و انقضا بر روی آن‌ها درج می‌شود. درهنگام  خرید به تاریخ  درج شده دقت کنید. بهترین مکان برای نگهداری انواع ارده در جای سرد و خشک است زیرا جای گرم و مرطوب باعث تیره شدن رنگ ارده و تغییر طعم آن می‌شود. همین امر باعث می‌شود زودتر از تاریخ انقضا ارده فاسد شود. همچنین نگهداری ارده در یخچال باعث سفت شدن آن می شود. اگر ارده سفت دوست دارید در جای خنک نگهداری کنید.

خرید عمده ارده ممتاز آراز

خرید ارده ممتاز به صورت فله از نظر قیمت نسبت به نمونه های بسته بندی به صرفه تر است. نمونه های غیر خالص ارده ممتاز در بازار فراوان بوده و خرید آن ها به هیچ وجه توصیه نمی شود.  این محصول را به صورت خالص و با درجه کیفی ممتاز از مرکز معتبر فروشگاه آراز خریداری کنید.

نحوه ی ثبت سفارش خرید عمده در آراز

 ابتدا محصول مورد نظر را انتخاب می کنید. پس از ثبت سفارش ارده را در کارگاه تولید می کنیم تا ارده ایی که بدست شما می رسد کاملا تازه و خوش عطر باشد. مجموعه فروشگاه آراز تمام سعی خود را برای رضایت مشتری به کار گرفته اند تا خریدار با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهد.

دریافت قیمت و خرید ارده عمده

اکثرا فروشندگان ترجیح می‌دهند که ارده را به صورت فله تهیه کنند تا برند یا اسم مغازه خود را بر روی آن درج کنند. خریداران می توانند از فروشگاه آراز ارده فله را به شکل اینترنتی و آنلاین ثبت سفارش کنند و در بسته بندی دلخواه به فروش برسانند. این امر باعث فروش بالای ارده با قیمت مناسب در بازار شده است تا فروشندگان بتوانند حاشیه سود خوبی داشته باشند. پس با خیال راحت خرید خود را در فروشگاه آراز ثبت کنید.

 

خرید عمده ارده خالص

با توجه به ارزش غذایی ارده خالص بهتر است تا در زمان خرید و مصرف حتماً این نکته را مد نظر قرار دهید.

همانطور که پیشتر هم به آن اشاره شد ارده جزوه مواد غذایی می باشد که مصرف زیادی در کشورهای آسیایی از جمله کشورهای عربی حوزه خلیج فارس؛ ایران و کشورهای همجوار دارد.

لذا کیفیت ارده در خرید و فروش آن ارتباط مستقیم خواهد داشت.

ارده تهیه شده در ایران به دلیل نحوه فرآوری آن به شیوه سنتی علاوه بر طعم بسیار خوشمزه اش از کیفیت بالایی برخوردار است.

بر همین اساس گزینه مناسبی برای صادرات می باشد.

چرا که افراد تمایل زیادی به خرید عمده ارده خالص با کیفیت پیدا می کنند.

لذا خرید عمده ارده خالص در زمان فروشی به طور کلی در مصرف افراد بسیار حائز اهمیت است.

همچنین جزو یکی از مولفه های مهم برای تغذیه سالم و مناسب می باشد.

چرا که به دنبال آن باعث افزایش کیفیت مصرف می باشد.

برای داشتن بدن سالم باید حواسمان به چیزهایی که میخوریم باشد.

رعایت نکات مهم در مصرف مواد غذایی همواره ضروری و الزامی می باشد.

هرچه میزان مصرف مواد غذایی کم ارزش را به حداقل برسانید و بتوانیم سطح تغذیه مان را اصلاح کنیم می توانیم سلامت بدن را با تغذیه مناسب به نتایج مطلوبی برسانیم .

در همین راستا خرید عمده ارده خالص می‌تواند از جنبه های اقتصادی اهمیت فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

در واقع نقش و اهمیت خلوص مواد غذایی در کنترل و ارتقاء کیفیت مواد غذایی و جنبه های اقتصادی مورد توجه بسیاری از کارشناسان صنایع غذایی مراکز تحقیقاتی سازمان های کنترل کننده مواد غذایی و موسسات استانداردهای کشورهای جهان از جمله ایران میباشد.

زمانی که کیفیت محصولات ارده بالا باشد با خرید عمده ارده از طرف عمده فروشی های اینترنتی یا خریداران حضوری روبه‌رو خواهید بود.

ضمن اینکه با خرید های عمده میتوانید بهره برداری های قابل توجهی داشته باشیم.

خرید عمده ارده هزینه بسیار مناسبی در برابر با خرید بصورت خرده خواهد داشت.

چون می تواند سودآور باشد.

لذا بهره‌مندی از خدمات فروش عمده و خرید عمده علاوه بر شرکت ها و فروشنده ها می توانند برای خریداران به صورت خرده فروشی قابل توجه باشد.

چرا که کاربران می‌توانند محصولات مورد نظر خود را به قیمت عمده خریداری کنند.

لیست کاملی از محصولات مارا که می توانید آن ها را به صورت خرید عمده تهیه کنید در صفحه دسترس خریدارن خرده فروش و عمده فروش قرار داده ایم .

اطلاعات کامل در این خصوص ارائه شده است.

مزایای خرید عمده ارده

  • قیمت فوق العاده ارزان
  • کیفیت عالی
  • امکان تحویل یکجا
  • عدم نیاز به پرداخت هزینه ارسال در مراحل مختلف
  • برخورداری از تخفیف های ویژه در خرید های مازاد

ارزش غذایی ارده و فواید آن

یکی از مواد غذایی که سرشار از ویتامین؛ کلسیم؛ آهن ؛منیزیم و فسفر می باشد ارده است. در واقع سایر گروه های ویتامین را داراست. از جمله بیشترین گروه های ویتامین ارده شامل: ویتامین آ؛ ویتامین ب ؛کلسیم؛ آهن؛ منیزیم؛ اسید فولیک و فسفر می باشد.

اهمیت ویتامین آ در ارده

ویتامین آ منجر به افزایش رشد کودکان؛ عملکرد صحیح دستگاه ایمنی بدن؛ پیشگیری از عفونت های میکروبی؛ افزایش و بهبود بینایی؛ افزایش مکانیزم دفاعی بدن و…. می باشد که شما می توانید با خرید عمده ارده و خوردن آن تمامی این مواد غذایی و ویتامین ها را دریافت کنید.

دارای ویتامین های گروه ب

با مصرف ارده علاوه بر دریافت ویتامین های گروه آ میتوانیم ویتامین های گروه b را نیز دریافت کنید ویتامین هایی که در واقع معجزه می کنند و در عملکرد دستگاه ایمنی و عصبی نقشه اساسی دارند. با مصرف ارده به راحتی می توانید شما نیاز تیامین؛ ریبوفلاوین و پانتو نیک اسید را دریافت کنید که در بیشتر موارد اشاره می شود. ارده خاصیت ضد چاقی داردکه به خاطر وجود ویتامین های گروه ب می‌باشد. چرا که ویتامین های گروه ب باعث آزاد کردن انرژی از چربی و کربوهیدرات ها می شوند وجود ویتامین b در بدن منجر به چاقی یا کاهش سطح انرژی بدن خواهد شد.

کلسیم

کلسیم موجود در ارده می تواند عملکرد بدن را تحت تاثیر قرار دهد. افزایش گردش خون؛ حرکت عضلات؛ ترشح هورمون ها انتقال پیام از مغز به تمامی قسمت های بدن؛ سلامت دندان و استخوان را تضمین می کند. در واقع چون بدن انسان امکان تولیدکلسیم را ندارد شما میتوانید برای تامین کلسیم مورد نیاز بدن خود با مصرف ارده این منبع غذایی را تامین کنید.

قیمت عمده ارده

ارده یکی از محصولات کشاورزی است که در بازار عمده فروشی به عنوان یکی از محصولات مهم و پرفروش شناخته می‌شود. قیمت عمده این محصول تحت تأثیر چندین عامل است که برای تضمین سودآوری کسب و کار، باید با آن‌ها آشنا شد.

عوامل مهمی که بر قیمت عمده ارده تأثیر می‌گذارند عبارتند از:
– تقاضای بازار: تقاضای بالا برای ارده، قیمت را افزایش خواهد داد. این عامل به دلیل فصلی بودن کشت ارده، تأثیر بیشتری دارد.
– عرضه موجود: عرضه بیشتر باعث کاهش قیمت می شود. این عامل نیز به دلیل فصلی بودن کشت، تأثیر بیشتری دارد.
– شرایط آب و هوایی: شرایط آب و هوایی می‌تواند بر کیفیت و کمیت محصول و به تبع آن بر قیمت ارده تأثیر بگذارد.
– شرایط بازار جهانی: در صورت وجود تقاضای بالای بازار جهانی، قیمت عمده ارده نیز افزایش خواهد یافت.

خرید ارده به صورت عمده دارای مزایای بسیاری است که می‌تواند برای کسب و کارهای پخت و فروش غذاهای سنتی، رستوران ها، و هتل ها مناسب باشد. از جمله این مزایا میتوان به:
– قابلیت تهیه محصول با کیفیت بالا با قیمت مناسب
– احتمال تأمین و تضمین تقاضای مشتریان در بلندمدت
– افزایش سودآوری کسب و کار با کاهش هزینه های تهیه مواد اولیه اشاره کرد.

به طور خلاصه، قیمت عمده ارده تحت تأثیر چندین عامل قرار دارد و برای کسب سودآوری، کسب و کارها می‌بایست با این عوامل آشنا باشند و آن‌ها را در نظر بگیرند. همچنین، خرید ارده به صورت عمده می‌تواند برای کسب و کارهای پخت و فروش غذاهای سنتی، رستوران ها و هتل‌ها مناسب باشد که باعث افزایش سودآوری و کاهش هزینه های تهیه مواد اولیه آن‌ها می‌شود.
در کنار مزایایی که خرید ارده به صورت عمده برای کسب و کار دارد، باید به چالش هایی نیز اشاره کنیم که ممکن است با خرید ارده به صورت عمده مواجه شوید. به عنوان مثال، نیاز به فضای ذخیره سازی مناسب برای نگهداری ارده به صورت عمده در زمان هایی که تقاضای بازار کم است، یکی از چالش هایی است که ممکن است با آن روبرو شوید. همچنین، لازم است که به توانایی پردازش و فرآوری ارده به منظور حفظ کیفیت محصول و نگهداری طعم و مزه آن نیز توجه کنید.

در نهایت، خرید ارده به صورت عمده می‌تواند یکی از بهترین راه حل‌هایی باشد که کسب و کارهای پخت و فروش غذاهای سنتی، رستوران ها، و هتل‌ها برای تأمین نیازهای مواد اولیه خود در نظر گرفته و باعث افزایش سودآوری آن‌ها شود. اما برای استفاده بهینه از این روش، پیش از هر چیز، لازم است که به طور دقیق نیازهای محصول خود را تعیین کنید و عوامل موثر بر قیمت عمده ارده را به دقت بررسی کنید تا با توجه به شرایط بازار، بهترین تصمیم را بگیرید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *